អ្វីទៅជា Smart @Home?

Smart @Home ជា WiFi ល្បឿនលឿនងាយស្រួលប្រើនៅផ្ទះ ពី Smart។ អ្វីដែលអ្នកត្រូវការគឺ ឧបករណ៍រ៉ោតទ័រដែមកជាមួយស៊ីមកាត Smart ដើម្បីភ្ជាប់ទៅបណ្តាញអ៊ិនធឺណិតឥតខ្សែររបស់ Smart។ នេះមានន័យថា គ្មានការដំឡើងដោយប្រើខ្សែនោះទេ។ អ្នកគ្រាន់តែដោតខ្សែរ៉ោតទ័រ បើក រួចភ្ជាប់ WiFi ជាការស្រេច។ អ្នកក៏អាចអោយក្រុមការងាររបស់យើងទៅផ្ទះរបស់អ្នកដើម្បីតម្លើង។

តើខ្ញុំបង់លុយគម្រោង Smart @Home ដោយរបៀបណា? តើខ្ញុំត្រូវចុះហត្ថលេខាក្នុងកុងត្រាប្រើប្រាស់ឬទេ?

យើងពំុតម្រូវអោយមានការ ធ្វើកុងត្រាប្រើប្រាស់ទេ! Smart @Home គឺជាគម្រោងបង់លុយជាមុន អ្នកគ្រាន់តែបញ្ចូលលុយទៅក្នុងលេខរបស់អ្នក។ ដើម្បីអោយគម្រោងបន្តរដំណើរការ អ្នកត្រូវមានលុយគ្រប់គ្រាន់ជារៀងរាល់ខែក្នុងគណនី Smart @Home របស់អ្នក។

តើកញ្ចប់សេវា Smart @Home មានអ្វីខ្លះ?

កញ្ចប់សេវា Smart @Home មកជាមួយឧបករណ៍រ៉ោតទ័រមួយ ហើយនឹងសេវាដោយបង់ប្រាក់ប្រចាំខែទៅតាមល្បឿនអ៊ិនធឹណិតដែលបានជ្រើសរើស។ អ្នកអាចជ្រើសយក Smart @Home Basic, ជាមួយល្បឿន 4Mbps, Smart @Home Standard, ជាមួយល្បឿន 6Mbps, and Smart @Home Premium, ជាមួយល្បឿន 10Mbps។

តើខ្ញុំអាចទិញត្រឹមតែ Smart @Home ស៊ីមកាត ឬ រ៉ោតទ័រ?

សូមអភ័យទោស, របស់ទាំងពីរនេះត្រូវតែមកជាមួយគ្នា ដើម្បីផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវបទពិសោធដ៏ល្អបំផុត, និងមិនអាចលក់ដោយឡែកពីគ្នា។

តើខ្ញុំអាចជាវសេវា Smart @Home នៅទីណា?

សូមចូលទៅកាន់កម្មវិធី SmartNas ដើម្បីកក់កញ្ចប់សេវា ហើយភ្នាក់ងារលក់របស់យើងនឹងមកដល់ផ្ទះរបស់អ្នកជាមួយនឹងរ៉ោតទ័រ នៅពេលដែលសមរម្យសម្រាប់អ្នក។ ភ្នាក់ងារនឹងធ្វើការគិតលុយនិងជួយអ្នកស្វែងរកទីតាំងល្អបំផុតដើម្បីតំឡើងរ៉ោតទ័ររបស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចទូរស័ព្ទមកលេខ 888 រឺទៅកាន់ Smart Shop ដែលនៅជិតអ្នកបំផុតដើម្បីកក់កញ្ចប់សេវារបស់អ្នក។

តើខ្ញុំពិនិត្យមើលថាតើផ្ទះរបស់ខ្ញុំមានសេវាគ្របដណ្តប់ដោយ Smart @Home យ៉ាងដូចម្តេច?

អ្នកអាចពិនិត្យមើលថាតើផ្ទះរបស់អ្នកស្ថិតនៅតំបន់គ្របដណ្តប់ Smart @Home នៅលើគេហទំព័រ Smart @Home ឬតាមរយៈកម្មវិធី SmartNas ។

តើខ្ញុំអាចប្រើ Smart @Home សម្រាប់ជំនួញរបស់ខ្ញុំបានទេ?

សូមអភ័យទោសនៅដំណាក់កាលនេះ Smart @Home គឺសម្រាប់តែការប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះប៉ុណ្ណោះនិងមិនមែនសម្រាប់គោលបំណងពាណិជ្ជកម្មទេ។

តើ Smart @Home គឺជាសេវាកម្មទូរស័ព្ទ?

ទេ វាជាសេវាថេរមួយដែលមានបំណងសម្រាប់ការប្រើប្រាស់នៅផ្ទះតែប៉ុណ្ណោះ។ Smart @Home នឹងត្រូវបានចាក់សោដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅទីតាំងរបស់អ្នក 48 ម៉ោងបន្ទាប់ពីកញ្ចប់របស់អ្នកត្រូវបានធ្វើឱ្យសកម្ម។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើអ្នកផ្លាស់ប្តូរផ្ទះអ្នកអាចប្តូរទីតាំងរ៉ោតទ័ររបស់អ្នកនៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas ។ សូមមើលខាងក្រោមសម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីរបៀបធ្វើដូចនេះ។

តើទិន្នន័យដែលផ្តល់អោយមានទំហំប៉ុន្មាន?

ទិន្នន័យមិនមានដែនកំណត់ទេ អ្នកអាចប្រើច្រើនតាមតែអ្នកចង់បាន ប៉ុន្តែយើងមានគោលនយោបាយប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវដើម្បីធានាថា Smart @Home មិនត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងពាណិជ្ជកម្ម។

គោលការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវគឺ 250GB សម្រាប់គម្រោង Basic និងគម្រោង Standard ហើយ 400GB សម្រាប់គម្រោង Premium។ នេះមានន័យថាប្រសិនបើអ្នកប្រើទិន្នន័យនេះអស់ក្នុងរយៈពេល 1 ខែ ល្បឿនអ៊ិនធឺណិតរបស់អ្នកត្រូវបានកាត់បន្ថយទៅត្រឹមតែ 1Mbps ។

អ្នកនៅតែអាចប្រើទិន្នន័យបានបន្ទាប់ពីដែនកំណត់ការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវត្រូវបានអនុវត្តប៉ុន្តែក្នុងល្បឿនត្រឹមតែ 1Mbps រហូតដល់ខែបន្ទាប់ លុះត្រាតែអ្នកទិញល្បឿនពេញវិញក្នុងតំលៃ 2 ដុល្លារ ក្នុងកម្មវិធី SmartNas ។

តើអ្នកណាផលិតរ៉ោតទ័រ Smart @Home?

រ៉ោតទ័រនេះត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់ដោយដៃគូរបស់យើងគឺក្រុមហ៊ុន Huawei ហើយម៉ូដែលនេះគឺ Huawei B310s-925 LTE CPE (ពណ៌ស) ។

តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូររ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំបានទេបន្ទាប់ពីតំឡើង?

វាត្រូវបានផ្ដល់អនុសាសន៍យ៉ាងខ្លាំងថាអ្នកមិនផ្លាស់ទីពីទីតាំងដើមដែលដាក់ដោយភ្នាក់ងារ Smart @Home ។ ការផ្លាស់ប្តូររ៉ោតទ័រអាចបណ្តាលឱ្យបាត់បង់សញ្ញានិងល្បឿនថយចុះ។

តើខ្ញុំអាចប្រើសំលេងឬសារ SMS នៅលើរ៉ោតទ័រ Smart @Home របស់ខ្ញុំបានទេ?

សំឡេងនិងសារ SMS មិនត្រូវបានគាំទ្រនៅលើរ៉ោតទ័រ Smart @Home ទេ។

តើខ្ញុំគួរតែដាក់រ៉ោតទ័រ Smart @Home របស់ខ្ញុំនៅកន្លែងណា?

ប្រសិនបើអ្នកកំពុងដំឡើងរ៉ោតទ័រដោយគ្មានជំនួយពីភ្នាក់ងារណាមួយរបស់យើងដាក់វានៅជាប់នឹងបង្អួចសម្រាប់សញ្ញាល្អបំផុត។ ដូចគ្នានេះផងដែរប្រសិនបើផ្ទះរបស់អ្នកមានជាន់ច្រើនជាន់ដាក់វានៅជាន់ខ្ពស់បំផុតនៅក្បែរបង្អួច។

 

អ្នកអាចតំឡើងអង់តែនដែលបានផ្តល់ជូនដើម្បីធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវការទទួល។

ហេតុអ្វីបានជាមានភ្លើងពណ៌ក្រហមនៅលើរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំ?

ពន្លឺពណ៌ក្រហមមានន័យថាអ្នកមិនត្រូវបានភ្ជាប់អ៊ិនធឺណិតទេ។ សូមប្រាកដថាអ្នកមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក។ អ្នកអាចពិនិត្យលុយគណនី Smart @Home របស់អ្នកនៅ SmartNas ហើយបញ្ចូលទឹកប្រាក់ប្រសិនបើអ្នកមានទឹកប្រាក់សូន្យ។ ប្រសិនបើអ្នកមានលុយគណនី ហើយសេវាកម្មរបស់អ្នកគឺមិនសកម្ម សូមទូរស័ព្ទទៅកាន់លេខ 888 សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម។

តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ WiFi និងលេខសម្ងាត់នៅលើរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំបានដោយរបៀបណា?

អ្នកអាចចូលទៅកាន់ 192.168.8.1 នៅពេលភ្ជាប់ទៅ Smart @Home WiFi ។

 

ចូលទៅវិបផតថលដោយប្រើឈ្មោះអ្នកប្រើនិងពាក្យសម្ងាត់ដែលបានបង្ហាញនៅខាងក្រោមរ៉ោតទ័រ។ អ្នកអាចបន្តផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ SSID របស់អ្នកនិងពាក្យសម្ងាត់ WiFi។ សូមប្រាកដថាអ្នកមិនភ្លេចពាក្យសម្ងាត់ទេ។

តើខ្ញុំប្រើ SmartNas ជាមួយ Smart @Home យ៉ាងដូចម្តេច?

  1. ប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តរបស់អ្នក (លេខទូរស័ព្ទណាមួយដំណើរការ វាមិនចាំបាច់ជាលេខទូរស័ព្ទ Smart នោះទេ):
  2. ទាញយកនិងបើកកម្មវិធី SmartNasបញ្ចូលលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas ហើយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់ OTP (ផ្ញើពាក្យសម្ងាត់មួយដង) ផ្ញើទៅអ្នកតាមរយៈសារជាអក្សរដើម្បីបញ្ជាក់។
  3. បន្ថែម (តភ្ជាប់) កញ្ចប់ Smart @Home ទៅលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដោយការស្កេនកូដ QR នៅពីមុខរ៉ោតទ័រ @Home ។
  4. ចុចលើពាក្យ activate ហើយកញ្ចប់ Smart @Home របស់អ្នកអាចគ្រប់គ្រងនៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas!

តើខ្ញុំចាប់ផ្តើម Smart @Home របស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច?

  1. បើករ៉ោតទ័រ
  2. ពិនិត្យមើលផ្នែកខាងក្រោមនៃរ៉ោតទ័រសម្រាប់ឈ្មោះបណ្តាញ (SSID) និងពាក្យសម្ងាត់ WiFi ។
  3. ភ្ជាប់ទៅឈ្មោះបណ្តាញហើយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់ WiFi ដូចដែលបានបញ្ជាក់។
  4. ពេលភ្ជាប់អ្នកអាចចាប់ផ្តើមអ៊ិនធឺណិត!

តើខ្ញុំត្រូវបង់លុយតាមរបៀបណា?

អ្នកអាចបញ្ចូលទឹកប្រាក់ Smart @Home របស់អ្នកតាមរយៈ:

  1. កម្មវិធី SmartNas
  2. Smart Shop ឬហាងដៃគូ – សូមប្រាកដថាអ្នកបញ្ចូលលេខ Smart @Home របស់អ្នកមិនមែនលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទេ!
  3. កាត Smart
    * 888 * 11 * [លេខ Smart @Home] * [លេខកូដសម្ងាត់ 13 ខ្ទង់] #
  4. បញ្ចូលទឹកប្រាក់ក្នុងម៉ាស៊ីនអេធីអឹមឬម៉ាស៊ីនបង់ប្រាក់។

(សូមចងចាំបញ្ចូលលេខ Smart @Home របស់អ្នកមិនមែនលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក Smart មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះកំហុសឆ្គងណាមួយទេ។ )

តើខ្ញុំត្រូវបង់លុយលើការមើលរឿងនៅ iflix និង JaiKonTV ទេ?

ទេ! ការមើលវីដេអូ ឥតគិតថ្លៃរហូតដល់ 10 គណនីសម្រាប់ iflix និង10 គណនី សម្រាប់ JaiKonTV ។

តើខ្ញុំរីករាយនឹងមាតិកា FREE រួមបញ្ចូលនៅក្នុងកញ្ចប់ Smart @Home ដោយរបៀបណា?

  1. អ្នកត្រូវប្រាកដថាអ្នកបានភ្ជាប់ទៅ Smart @Home ។
  2. ពេលភ្ជាប់, ទាញយកនិងចូលប្រើ iflix ឬ JaiKonTV ។ អត្ថប្រយោជន៍នឹងត្រូវបានផ្តល់ជូនប្រសិនបើសេវា Smart @Home របស់អ្នកសកម្ម។

 

iflix

  1. សូមរីករាយជាមួយការចូលប្រើឥតគិតថ្លៃរហូតដល់ទៅ 10 គណនី! គ្រាន់តែបង្កើតគណនីមួយតាមរយៈហ្វេសប៊ុក, Google, ឬចុះឈ្មោះជាមួយអ៊ីម៉ែលខណៈពេលដែលបានភ្ជាប់ជាមួយ Smart @Home WiFi ។ អ្នកនឹងទទួលបានការចូលប្រើឥតគិតលុយដរាបណាសេវាកម្ម Smart @Home របស់អ្នកសកម្ម។

 

JaiKonTV

  1. សូមរីករាយជាមួយអ៊ិនធឺណិតពិសេសនៅលើឧបករណ៍ចំនួន 10 ដរាបណាអ្នកបានភ្ជាប់ប្រព័ន្ធ Smart @Home WiFi! គ្រាន់តែចូលប្រើ JaiKonTV នៅពេលភ្ជាប់ជាមួយ Smart @Home ។
  2. នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានផ្តាច់ចេញ (ចាកចេញពី Smart @Home range ឬប្រើ mobile) អ្នកនឹងមិនអាចមើលមាតិកា Premium បានទេ។

តើខ្ញុំត្រូវបញ្ជូនរ៉ោតទ័រត្រឡប់មកវិញប្រសិនបើខ្ញុំសំរេចបញ្ចប់កម្មវិធី Smart @Home របស់ខ្ញុំ?

ទេ អ្នកអាចរក្សារ៉ោតទ័រ។

ចុះបើទីតាំងថ្មីរបស់ខ្ញុំមិនស្ថិតនៅក្នុងតំបន់គ្របដណ្តប់របស់ Smart @Home?

យើងកំពុងធ្វើការលើការពង្រីកតំបន់គ្រប់ដណ្តប់របស់យើងនិងមានគម្រោងដាក់ចេញ Smart @Home នៅទូទាំងប្រទេសនាពេលអនាគត។

តើខ្ញុំត្រូវកំណត់ពេលណាត់ជួបដំឡើងនៅកន្លែងណា?

បើកកម្មវិធី SmartNas ហើយចូលទៅផ្នែក Smart @Home ។ ជ្រើសកញ្ចប់ដែលអ្នកចាប់អារម្មណ៍ជ្រើសវាហើយបន្ទាប់មកពិនិត្យមើលតំបន់គ្រប់ដណ្តប់។

 

ត្រូវប្រាកដថា GPS របស់អ្នកត្រូវបានបើក។ អាសយដ្ឋានរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានជ្រើសរើសដោយ GPS Pin ។ អ្នកក៏អាចកំណត់នៅក្នុងអាសយដ្ឋានរបស់អ្នកដើម្បីពិនិត្យមើលការគ្របដណ្តប់។ ជ្រើសរើសពេលវេលាសមរម្យសម្រាប់ភ្នាក់ងាររបស់យើងមកជួបអ្នកនិងបញ្ជាក់ពីការកក់។ វាសាមញ្ញណាស់!

តើខ្ញុំពិនិត្យមើលលុយគណនី Smart @Home របស់ខ្ញុំដោយរបៀបណា?

អ្នកអាចពិនិត្យលុយគណនីរបស់អ្នកនៅលើកម្មវិធី SmartNas នៅផ្នែក Smart @Home ។

តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរកញ្ចប់ Smart @Home របស់ខ្ញុំបានទេ?

បាទ។ គ្រាន់តែចូលទៅកាន់កម្មវិធី SmartNas ហើយជ្រើសរើសកញ្ចប់ដែលអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរ។ តម្លៃនិងល្បឿនកញ្ចប់ថ្មីនឹងត្រូវបានអនុវត្តនៅពេលចាប់ផ្តើមខែបន្ទាប់របស់អ្នក។

តើខ្ញុំអាចចុះឈ្មោះដោយមិនចាំបាច់ជាអតិថិជន Smart បានឬទេ?

បាទអ្នកអាចធ្វើបាន! អ្នកមិនចាំបាច់ជាអ្នកប្រើទូរស័ព្ទចល័ត Smart ដើម្បីជាវ Smart @Home នោះទេ ។ គ្រប់គ្នាអាចចូលក្នុងកម្មវិធី SmartNas ដើម្បីពិនិត្យមើលព័ត៌មានពី Smart @Home របស់ពួកគេ មិនត្រឹមតែអតិថិជន Smart ទេ។

ចុះមានការធានាលើរ៉ោតទ័រទេ?

យើងផ្តល់ជូននូវការធានារយៈពេលមួយឆ្នាំចាប់ពីកាលបរិច្ឆេទនៃការលក់ ដរាបណាវាគ្មានការខូចខាតដល់រ៉ោតទ័រដោយអ្នកទេ។

តើធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំមានបញ្ហាហើយត្រូវការជំនួស?

ប្រសិនបើរ៉ោតទ័ររបស់អ្នកខូច សូមទៅ Smart Shop ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត។ ភ្នាក់ងាររបស់យើងនឹងផ្ទៀងផ្ទាត់ថាតើរ៉ោតទ័រស្ថិតនៅក្រោមការធានា។ បើសិនជាដូច្នោះមែននោះអ្នកនឹងទទួលបានការផ្លាស់ប្តូរដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើខ្ញុំត្រូវចាប់ផ្ដើមរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំឡើងវិញដោយរបៀបណា?

នៅពេលបើករ៉ោតទ័រសូមចុចប៊ូតុងកំណត់ឡើងវិញសម្រាប់រយៈពេល 3 វិនាទីដោយប្រើវត្ថុចង្អុលមួយរហូតទាល់តែសញ្ញាពន្លឺចាប់ផ្តើមលោតភ្លឹបភ្លែតៗ។ សូមចំណាំការស្តារការកំណត់ពីរោងចក្រនឹងសំអាតការកំណត់តាមតម្រូវការទាំងអស់។

តើត្រូវការតំឡើងអ្វីខ្លះទេ?

មិនចាំបាច់ដំឡើងទេ វាគ្មានការពាក់ពាន់ជាមួយនឹងខ្សែ និងពេលវេលាដែលចំណាយពេលរង់ចាំការតំឡើងខ្សែ។ គ្រាន់តែភ្ជាប់ដោតរ៉ោតទ័រហើយបើកភ្លើងនិងតភ្ជាប់! ភ្នាក់ងារមួយរបស់យើងអាចធ្វើវាបានសម្រាប់អ្នក។

តើមានប្រាក់កក់ដែលត្រូវបង់ដែរឬទេ?

មិនចាំបាច់ដាក់ប្រាក់កក់ទេ។ គ្រាន់តែបង់ប្រាក់ជាមុនអស់រយៈពេល 3 ខែហើយអ្នកទទួលបានរ៉ោតទ័រក្នុងតម្លៃឧបត្ថម្ភធនមួយ។

តើខ្ញុំអាចភ្ជាប់ឧបករណ៍ច្រើនជាងមួយបានទេ?

បាទ។ អ្នកអាចភ្ជាប់ឧបករណ៍រហូតដល់ទៅ 10 ក្នុងពេលតែមួយបាន។

តើខ្ញុំអាចស្តារល្បឿនខ្ញុំឡើងវិញប្រសិនបើខ្ញុំឆ្លងកាត់គោលនយោបាយប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវ?

វាមិនទំនងដែលអ្នកនឹងប្រើលើស គោលនយោបាយប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវ នោះទេ! ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើអ្នកធ្វើអ្នកទិញល្បឿនពេញតំលៃ 2 ដុល្លារ ក្នុងកម្មវិធី SmartNas ។ដែលនឹងស្តារល្បឿនរបស់អ្នកឡើងវិញជាធម្មតាសម្រាប់រយៈពេលនៅសល់នៃវដ្តប្រចាំខែរបស់អ្នក។

តើខ្ញុំអាចគ្រប់គ្រងនរណាប្រើប្រាស់អ៊ិនធឺណិតបានទេ?

បាទ / ចាស៎ – គ្រាន់តែចងចាំផ្តល់លេខសម្ងាត់ WiFi របស់អ្នកទៅកាន់មិត្តភក្តិនិងក្រុមគ្រួសារប៉ុណ្ណោះ!

តើមានថ្លៃឈ្នួលទេប្រសិនបើខ្ញុំកំណត់ពេលណាត់ជួបរបស់ខ្ញុំឡើងវិញ?

គ្មានការបង់ប្រាក់ត្រូវបានតម្រូវសម្រាប់ការកក់ឬកំណត់ពេលណាត់ជួបរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការកំណត់ពេលម្តងទៀតអ្នកអាចធ្វើដូច្នេះតាមរយៈកម្មវិធីស្មាតហ្វូនឬដោយការតេទៅកាន់លេខ 888 ។

តើភ្នាក់ងារត្រូវការរយៈពេលប៉ុន្មានដើម្បីដំឡើងរ៉ោតទ័រនេះ?

ដំណើរការរៀបចំអាចចំណាយពេល 30 នាទីពីភ្នាក់ងាររបស់យើងមកដល់ផ្ទះរបស់អ្នកដែលនឹងត្រូវពន្យល់ពីផលិតផលចុះឈ្មោះទម្រង់របស់អ្នក គិលុយនិងរកកន្លែងដែលល្អបំផុតដើម្បីកំណត់ទីតាំងឧបករណ៍រ៉ោតទ័រ។

ចុះបើខ្ងុំភ្លេចលេខសម្ងាត់?

អ្នកអាចធ្វើការបិទ/បើករ៉ូតទ័រ (reboot) ឡើងវិញដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ និងលេខសម្ងាត់ ដើម្បីឲរ៉ូតទ័ររបស់អ្នកត្រឡប់មកកាន់ factory settings​ វិញ។

តើអ្វីទៅជាគោលការណ៏ នៃការប្រគល់លុយជូនវិញ?

អ្នកអាចទទួលលុយវិញបានគ្រប់ចំនួន ប្រសិនបើ Smart @Home របស់អ្នក:

  • មិនមានសេវា ហើយអ្នកបានជូនដំណឹងនេះមកកាន់យើងខ្ងុំ ក្នុងរយៈពេល 5 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីថ្ងៃទិញ
  • សេវាខ្សោយ ហើយអ្នកបានជូនដំណឹងនេះមកកាន់យើងខ្ងុំ ក្នុងរយៈពេល 14 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីថ្ងៃទិញ

រាល់ការជូនដំណឹងទាំងអស់ ចាំបាច់ត្រូវធ្វើតាមរយៈភ្នាក់ងារបម្រើអតិថិជន (888) ឬតាមរយៈ Smart Shop ណាមួយ។
ដើម្បីធ្វើការប្រគល់លុយជូនអ្នកវិញ ដុំម៉ូឌឹមរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានឆ្លងកាត់ការធ្វើតេស្តបណ្តាញជាមុនសិន។ នេះបានន័យថា ម៉ូឌឹម Smart @Home របស់អ្នកត្រូវមានភ្លើងជានិច្ច អំឡុងពេលធ្វើតេស្តបណ្តាញនេះ។ ប្រសិនបើរកឃើញថាដូច្នេះមែន អ្នកតម្រូវឲ្យធ្វើការប្រគល់ដុំម៉ូឌឹម Smart @Home ត្រឡប់មកយើងខ្ងុំវិញនៅ Smart Shop ដើម្បីទទួលបានលុយរបស់អ្នកវិញ។

Smart នឹងមិនធ្វើការប្រគល់លុយជូនវិញទេ ប្រសិនបើការជូនដំណឹងរបស់អ្នកមានរយៈពេលលើសពី 5 ថ្ងៃឬ 14 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីថ្ងៃដែលអ្នកបានទិញ។ Smart នឹងមិនប្រគល់លុយជូនអ្នកវិញទេ ប្រសិនបើមានការខូចខាតលើឧបករណ៏ Smart @Home។

Top up Top up

ទទួលបានព័ត៌មានចុងក្រោយបំផុតទៅប្រអប់សំបុត្រអ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកដោយដាក់ស្នើអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែលរបស់អ្នក: