Smart Nas app

SmartNas

Take control with SmartNas!
Download the app!

Install

1. តើខ្ញុំត្រូវយកឯកសារអ្វីខ្លះទៅកាន់ Smart Shop ដើម្បីទិញសុីមថ្មី?

អ្នកត្រូវភ្ជាប់មកនូវឯកសារមួយ ក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោមនេះ(ឯកសារដែលមានសុពលភាព)៖

  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
  •  លិខិតឆ្លងដែន
  •  កាតមន្រ្តីរាជការ
  •  ឆាយា

2. តើខ្ញុំត្រូវយកឯកសារអ្វីខ្លះទៅកាន់ Smart Shop ដើម្បីទិញសុីមថ្មីដោយដាក់ក្រោមឈ្មោះក្រុមហ៊ុន?

អ្នកត្រូវភ្ជាប់មកនូវឯកសារទាំងអស់ដូចខាងក្រោម (ឯកសារដែលមានសុពលភាព)៖

  • ប័ណ្ណបា៉តង់ថតចម្លង ដែលមានបោះត្រារបស់ក្រុមហ៊ុន។
  • អាជ្ញាប័ណ្ណអាជីវកម្មថតចម្លង ដែលមានបោះត្រារបស់ក្រុមហ៊ុន។
  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬលិខិតឆ្លងដែនរបស់ម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន ដែលមានបោះត្រារបស់ក្រុមហ៊ុន។
  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នកស្នើសុំ។

3. តើឯកសារអ្វីខ្លះដែលខ្ញុំត្រូវយកទៅកាន់ Smart Shop ដើម្បីផ្ទេរកម្មសិទ្ធិលេខទូរសព្ទ័របស់ខ្ញុំទៅអោយអ្នកផ្សេង?

  • ម្ចាស់លេខទូរសព្ទ ព្រមទាំងអ្នកដែលត្រូវទទួលបានកម្មសិទ្ធិលេខទូរសព្ទ ត្រូវតែមកកាន់ Smart Shop។
  • ការផ្ទេរកម្មសិទ្ធិត្រូវចំណាយទឹកប្រាក់ 2ដុល្លារ។
  • ភាគីទាំងសងខាង ត្រូវភ្ជាប់មកជាមួយនូវ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ កាតមន្រ្តីរាជការ លិខិតឆ្លងដែនឬ ឆាយា ច្បាប់ដើមដែលមានសុពលភាព។
  • សុីមថ្មី ឬ លេខទូរសព្ទដែលត្រូវបានផ្អាកដំណើរការបណ្តោះអាសន្ន ហើយត្រូវបានភ្ជាប់សេវាឡើងវិញនឹងត្រូវបានអនុញ្ញាតឲ្យផ្ទេរកម្មសិទ្ធិ ក្នុងរយៈពេល 7 ថ្ងៃបន្ទាប់។

4. តើខ្ញុំត្រូវយកឯកសារអ្វីខ្លះទៅកាន់ Smart Shop ដើម្បីប្តូរសុីមថ្មី?

សុវត្ថិភាពលេខទូរសព្ទរបស់លោកអ្នកពិតជាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់យើងខ្ញុំ!
ដើម្បីធានាបានថាលោកអ្នកពិតជាម្ចាស់លេខ យើងខ្ញុំស្នើសុំអតិថិជនទាំងអស់មេត្តា៖

  •  ឆ្លើយសំណួរទាក់ទងអំពីការប្រើប្រាស់លេខទូរសព្ទរបស់លោកអ្នក
  •  ថតរូបជាមួយនឹងឯកសារសម្គាល់ខ្លួនដែលប្រើប្រាស់ក្នុងការចុះអត្តសញ្ញាណលេខទូរសព្ទ
  •  ផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ថែមលើហត្ថលេខា
  • ឯកសារដែលមានសុពលភាព (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ, លិខិតឆ្លងដែន, ប័ណ្ណបើកបរ, អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឃ, អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរដ្ឋាភិបាល)

បញ្ចូលលុយតាម:

បញ្ចូលលុយ បញ្ចូលលុយ