ក្រុមហ៊ុន Smart Axiata ចូលរួមលើកទឹកចិត្តដល់ការស្ថិតនៅឆ្ងាយពីគ្នា ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព ជាមួយនឹងការផ្តល់ជូនទិន្នន័យដោយឥតគិតថ្លៃបន្ថែមទៀត
ណែនាំឲ្យអតិថិជនទាំងអស់ប្រើជម្រើសសេវាបម្រើផ្ទាល់ខ្លួន និងកម្មវិធីឌីជីថលច្រើនឡើង
ភ្នំពេញ ថ្ងៃទី២២ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២០៖ ដោយសារតែការរាតត្បាតនៃវីរូសកូវីដ១៩ នាពេលថ្មីៗនេះ ប្រជាជនកម្ពុជាជាច្រើន កំពុងរក្សាការនៅតែក្នុងផ្ទះ និងដាក់កម្រិតរាល់សកម្មភាបសង្គមផ្សេងៗស្របទៅតាមការណែនាំរបស់រដ្ឋាភិបាល និងអង្គការសុខភាពពិភពលោក (WHO)។ ស្របពេលដែលអង្គភាពជាច្រើនចាប់ផ្តើម អនុវត្តគោលការណ៍ធ្វើការនៅផ្ទះ ហើយស្ថាប័នអប់រំនានា ចាប់ផ្តើមផ្តល់ការសិក្សាតាមអនឡាន ក្រុមហ៊ុន Smart Axiata (ស្មាត អាស្យាតា) កំពុងតែដើរតួនាទីដ៏សកម្មមួយក្នុងការលើកទឹកចិត្តចំពោះការស្ថិតនៅឆ្ងាយពីគ្នា ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព និងគាំទ្រអតិថិជនទាំងអស់ ដែលត្រូវការរក្សាការភ្ជាប់ជាមួយនឹងបណ្តាញអិុនធឺណិតតាមទូរស័ព្ទឲ្យបានកាន់តែយូរ ដោយកាត់បន្ថយការរំខានរបស់សេវាកម្មឲ្យបានទាបបំផុត និងផ្តល់ភាពងាយស្រួលជាពិសេសក្នុងដំណាក់កាលដ៏លំបាកមួយនេះ។
លោក Thomas Hundt (ថូម៉ាស ហ៊ុន) នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Smart Axiata មានប្រសាសន៍ថា៖ «មនុស្សជាច្រើនកំពុងតែខិតខំព្យាយាមដោះស្រាយជាមួយនឹងវិបត្តិជាសកលនៃវីរូសកូវីដ១៩ ដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមកនេះ។ ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនទូរគមនាគមន៍ដែលមានការទទួលខុសត្រូវមួយ យើងយល់យ៉ាងច្បាស់ពីតម្រូវការរបស់អតិថិជនយើង ក្នុងការរក្សាការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនង ហើយយើងបានត្រៀមខ្លួនជាពិសេសលើការងាររបស់យើងដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការកើនឡើងដ៏ខ្ពស់នេះ ក៏ដូចជាការផ្លាស់ប្តូរឥរិយាបថនៃការប្រើប្រាស់។ ក្នុងដំណាក់កាលនេះ យើងទទួលស្គាល់ថា ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាកាន់តែច្រើន កំពុងតែចាប់ផ្តើមធ្វើឲ្យខ្លួនឯងឲ្យឃ្លាតឆ្ងាយពីគ្នា និងរក្សាការនៅតែក្នុងផ្ទះ ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព ហេតុនេះ យើងបានសម្រេចចិត្តក្នុងការផ្តល់ទិន្នន័យអុិនធឺណិតបន្ថែមទៀតដល់រាល់អតិថិជនដែលបញ្ចូលប្រាក់តាម e-top up»។
ចាប់ពីពេលនេះ រហូតដល់ថ្ងៃទី១៩ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២០ អតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន Smart នឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដូចតទៅនេះ៖
- អតិថិជនដែលបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់ Smart៖
- ទទួលបានទិន្នន័យដោយឥតគិតថ្លៃចំនួន 1GB ពីការបញ្ចូលប្រាក់តាម e-top up ចាប់ពី១ដុល្លារ រហូតដល់១,២៤ដុល្លារ (មានសុពលភាព ៣ថ្ងៃ)
- ទទួលបានទិន្នន័យដោយឥតគិតថ្លៃចំនួន 2GB ពីការបញ្ចូលប្រាក់តាម e-top up ចាប់ពី១,២៥ដុល្លារ រហូតដល់ ៤,៩៩ដុល្លារ (មានសុពលភាព ៥ថ្ងៃ)
- ទទួលបានទិន្នន័យដោយឥតគិតថ្លៃចំនួន 5GB ពីការបញ្ចូលប្រាក់តាម e-top up ចាប់ពី ៥ដុល្លារ រហូតដល់ ៩,៩៩ដុល្លារ (មានសុពលភាព ១៤ថ្ងៃ)
- ទទួលបានទិន្នន័យដោយឥតគិតថ្លៃចំនួន 10GB ពីការបញ្ចូលប្រាក់តាម e-top up ចាប់ពី ១០ដុល្លារ ឬច្រើនជាងនេះ (មាន សុពលភាព៣០ថ្ងៃ)
- អតិថិជន Smart @Home នឹងទទួលបានការប្រើប្រាស់អិុនធឺណិតល្បឿនលឿនបំផុតរហូតដល់ទំហំ 2000GB
- អតិថិជន Smart Enterprise នឹងទទួលបានទិន្នន័យបន្ថែមរហូតដល់ 10GB ក្នុង១ខែដោយឥតគិតប្រាក់ នៅខែ មីនា និងមេសា
លោក Stjepan Udovicic នាយកផ្នែកទីផ្សារក្រុមហ៊ុន Smart Axiata បានឲ្យដឹងថា៖ «ស្របពេលដែលយើងបន្តស្វែងរកវិធីសាស្ត្រផ្សេងៗដើម្បីធ្វើឲ្យជីវិតរស់នៅកាន់តែល្អប្រសើរអំឡុងពេលដំណាក់កាលដ៏លំបាកនេះ យើងលើកទឹកចិត្តឲ្យអតិថិជនរបស់យើងទាំងអស់ឲ្យប្រើប្រាស់អុិនធឺណិតតាមទូរស័ព្ទប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ ហេតុនេះ ប្រព័ន្ទបណ្តាញ នឹងត្រូវប្រើប្រាស់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធិភាព។ យើងក៏ចូលរួមលើកទឹកចិត្តយ៉ាងពេញទំហឹងដល់ អតិថិជនទាំងអស់ផងដែរ ឲ្យប្រើប្រាស់កម្មវីធីឌីជីថលរបស់យើង និងជម្រើសសេវាបម្រើផ្ទាល់ខ្លួន ដូចជាកម្មវិធី SmartNas ការបញ្ចូលប្រាក់តាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក កម្មវិធីជជែកផ្ទាល់តាមអុិនធឺណិត និងលេខទូរស័ព្ទបម្រើសេវាអតិថិជន (888) ធ្វើជាជម្រើសជាជាង ការបម្រើអតិថិជនផ្ទាល់មុខ»។
ដើម្បីធ្វើឲ្យផលប៉ះពាល់ដោយសារវីរុសកូវីដ១៩ លើប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនមានកម្រិតទាបបំផុត ក្រុមហ៊ុន Smart បានចាប់ផ្តើមដំណើការនូវផែនការគ្រប់គ្រងអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនទូទាំងក្រុមហ៊ុន ដែលគ្រប់គ្រងលើវិធានការនានានៅ Smart Shop ទូទាំងប្រទេស និងសម្រាប់ឲ្យនិយោជិតទាំងអស់នៅស្នាក់ការកណ្តាលរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជាការិយាល័យផ្សេងទៀត អនុវត្តតាម។ វិធានការទាំងនោះរាប់បញ្ចូលទាំងការត្រួតពិនិត្យកម្តៅក្នុងខ្លួនដែលតម្រូវដោយច្បាប់ និងការអនាម័យដៃ អនុវត្តវិធានការរសម្អាតកាន់តែល្អប្រសើរជាងមុន តម្រូវឲ្យរាល់បុគ្គលិកជួរមុខទាំងអស់ដែលជួបជាមួយនឹងអតិថិជនផ្ទាល់ ត្រូវពាក់ម៉ាស ធ្វើការពីផ្ទះប្រសិនបើមិនចាំបាច់ ពន្យារពេលការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុន ក៏ដូចជាលើកទឹកចិត្តឲ្យមានកិច្ចប្រជុំតាមអនឡាញ ជាមួយនឹងអង្គភាពខាងក្រៅ។
លោក Thomas មានប្រសាសន៍បញ្ចប់ថា៖ «យើងបានសម្រេចចិត្តក្នុងការប្រតិបត្តិជំហានដ៏ចាំបាច់នានា ដើម្បីធានាឲ្យបាននូវផាសុខភាពរបស់បុគ្គលិក ដៃគូ និងអតិថិជនរបស់យើង។ វិធានការការពារ និងអនាម័យ ត្រូវបានរឹតបន្តឹងជាងមុន ស្របពេលដែលយើងបន្តត្រួតពិនិត្យលើស្ថានភាពនេះជានិច្ច។ ខ្ញុំក៏សូមយកឱកាសនេះ ដើម្បីថ្លែងអំណរគុណដល់បុគ្គលិកជួរមុខទាំងអស់របស់យើង ភ្នាក់ងារបម្រើសេវាអថិជន បុគ្គលិកផ្នែកប្រតិបត្តិ និងក្រុមហ៊ុនទទួលគម្រោងបន្តទាំងអស់ សម្រាប់ការខិតខំធ្វើការដោយមិនគិតពីភាពនឿយហត់ ដើម្បីរក្សាធ្វើឲ្យសេវាដ៏សំខាន់របស់យើងបន្តដំណើរការសម្រាប់រាល់ពលរដ្ឋកម្ពុជាទាំងអស់»៕