Smart CheckinMe គឺជាដំណោះស្រាយ ក្នុងការគ្រប់គ្រងបុគ្គលិកបែបឌីជីថល និងងាយស្រួលប្រើប្រាស់សម្រាប់គ្រប់អាជីវកម្ម។ វាអាចជួយកាត់បន្ថយការចំណាយ បង្កើនប្រាក់ចំណេញ និងសន្សំសំចៃពេលវេលាក្នុងប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃរបស់លោកអ្នក។
សេវាកម្មនេះអនុញ្ញាតឱ្យម្ចាស់អាជីវកម្មគ្រប់គ្រងសំណើ ត្រួតពិនិត្យវត្តមាន និងមើលរបាយការណ៍ប្រតិបត្តិការរបស់បុគ្គលិក។ មិនតែប៉ុននោះលោកអ្នកក៏អាចកំណត់ KPIs និងវាយតម្លៃសកម្មភាពលក់របស់បុគ្គលិកម្នាក់ៗតាមលទ្ធផលជាក់ស្ដែងបានផងដែរ។