Smart @Home
អ្វីទៅជា Smart @Home?
Smart @Home ជា WiFi ល្បឿនលឿនងាយស្រួលប្រើនៅផ្ទះ ពី Smart។ អ្វីដែលអ្នកត្រូវការគឺ ឧបករណ៍រ៉ោតទ័រដែមកជាមួយស៊ីមកាត Smart ដើម្បីភ្ជាប់ទៅបណ្តាញអ៊ិនធឺណិតឥតខ្សែររបស់ Smart។ នេះមានន័យថា គ្មានការដំឡើងដោយប្រើខ្សែនោះទេ។ អ្នកគ្រាន់តែដោតខ្សែរ៉ោតទ័រ បើក រួចភ្ជាប់ WiFi ជាការស្រេច។ អ្នកក៏អាចអោយក្រុមការងាររបស់យើងទៅផ្ទះរបស់អ្នកដើម្បីតម្លើង។
តើខ្ញុំបង់លុយគម្រោង Smart @Home ដោយរបៀបណា? តើខ្ញុំត្រូវចុះហត្ថលេខាក្នុងកុងត្រាប្រើប្រាស់ឬទេ?
យើងពំុតម្រូវអោយមានការ ធ្វើកុងត្រាប្រើប្រាស់ទេ! Smart @Home គឺជាគម្រោងបង់លុយជាមុន អ្នកគ្រាន់តែបញ្ចូលលុយទៅក្នុងលេខរបស់អ្នក។ ដើម្បីអោយគម្រោងបន្តរដំណើរការ អ្នកត្រូវមានលុយគ្រប់គ្រាន់ជារៀងរាល់ខែក្នុងគណនី Smart @Home របស់អ្នក។
តើកញ្ចប់សេវា Smart @Home មានអ្វីខ្លះ?
កញ្ចប់សេវា Smart @Home មកជាមួយឧបករណ៍រ៉ោតទ័រមួយ ហើយនឹងសេវាដោយបង់ប្រាក់ប្រចាំខែទៅតាមល្បឿនអ៊ិនធឹណិតដែលបានជ្រើសរើស។ អ្នកអាចជ្រើសយក Smart @Home Basic, ជាមួយល្បឿន 4Mbps, Smart @Home Standard, ជាមួយល្បឿន 6Mbps, and Smart @Home Premium, ជាមួយល្បឿន 10Mbps។
តើខ្ញុំអាចទិញត្រឹមតែ Smart @Home ស៊ីមកាត ឬ រ៉ោតទ័រ?
សូមអភ័យទោស, របស់ទាំងពីរនេះត្រូវតែមកជាមួយគ្នា ដើម្បីផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវបទពិសោធដ៏ល្អបំផុត, និងមិនអាចលក់ដោយឡែកពីគ្នា។
តើខ្ញុំអាចជាវសេវា Smart @Home នៅទីណា?
សូមចូលទៅកាន់កម្មវិធី SmartNas ដើម្បីកក់កញ្ចប់សេវា ហើយភ្នាក់ងារលក់របស់យើងនឹងមកដល់ផ្ទះរបស់អ្នកជាមួយនឹងរ៉ោតទ័រ នៅពេលដែលសមរម្យសម្រាប់អ្នក។ ភ្នាក់ងារនឹងធ្វើការគិតលុយនិងជួយអ្នកស្វែងរកទីតាំងល្អបំផុតដើម្បីតំឡើងរ៉ោតទ័ររបស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចទូរស័ព្ទមកលេខ 1204 រឺទៅកាន់ Smart Shop ដែលនៅជិតអ្នកបំផុតដើម្បីកក់កញ្ចប់សេវារបស់អ្នក។
តើខ្ញុំពិនិត្យមើលថាតើផ្ទះរបស់ខ្ញុំមានសេវាគ្របដណ្តប់ដោយ Smart @Home យ៉ាងដូចម្តេច?
អ្នកអាចពិនិត្យមើលថាតើផ្ទះរបស់អ្នកស្ថិតនៅតំបន់គ្របដណ្តប់ Smart @Home នៅលើគេហទំព័រ Smart @Home ឬតាមរយៈកម្មវិធី SmartNas ។
តើខ្ញុំអាចប្រើ Smart @Home សម្រាប់ជំនួញរបស់ខ្ញុំបានទេ?
សូមអភ័យទោសនៅដំណាក់កាលនេះ Smart @Home គឺសម្រាប់តែការប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះប៉ុណ្ណោះនិងមិនមែនសម្រាប់គោលបំណងពាណិជ្ជកម្មទេ។
តើ Smart @Home គឺជាសេវាកម្មទូរស័ព្ទ?
ទេ វាជាសេវាថេរមួយដែលមានបំណងសម្រាប់ការប្រើប្រាស់នៅផ្ទះតែប៉ុណ្ណោះ។ Smart @Home នឹងត្រូវបានចាក់សោដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅទីតាំងរបស់អ្នក 48 ម៉ោងបន្ទាប់ពីកញ្ចប់របស់អ្នកត្រូវបានធ្វើឱ្យសកម្ម។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើអ្នកផ្លាស់ប្តូរផ្ទះអ្នកអាចប្តូរទីតាំងរ៉ោតទ័ររបស់អ្នកនៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas ។ សូមមើលខាងក្រោមសម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីរបៀបធ្វើដូចនេះ។
តើទិន្នន័យដែលផ្តល់អោយមានទំហំប៉ុន្មាន?
ទិន្នន័យមិនមានដែនកំណត់ទេ អ្នកអាចប្រើច្រើនតាមតែអ្នកចង់បាន ប៉ុន្តែយើងមានគោលនយោបាយប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវដើម្បីធានាថា Smart @Home មិនត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងពាណិជ្ជកម្ម។
គោលការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវគឺ 250GB សម្រាប់គម្រោង Basic និងគម្រោង Standard ហើយ 400GB សម្រាប់គម្រោង Premium។ នេះមានន័យថាប្រសិនបើអ្នកប្រើទិន្នន័យនេះអស់ក្នុងរយៈពេល 1 ខែ ល្បឿនអ៊ិនធឺណិតរបស់អ្នកត្រូវបានកាត់បន្ថយទៅត្រឹមតែ 1Mbps ។
អ្នកនៅតែអាចប្រើទិន្នន័យបានបន្ទាប់ពីដែនកំណត់ការប្រើប្រាស់ត្រឹមត្រូវត្រូវបានអនុវត្តប៉ុន្តែក្នុងល្បឿនត្រឹមតែ 1Mbps រហូតដល់ខែបន្ទាប់ លុះត្រាតែអ្នកទិញល្បឿនពេញវិញក្នុងតំលៃ 2 ដុល្លារ ក្នុងកម្មវិធី SmartNas ។
តើអ្នកណាផលិតរ៉ោតទ័រ Smart @Home?
រ៉ោតទ័រនេះត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់ដោយដៃគូរបស់យើងគឺក្រុមហ៊ុន Huawei ហើយម៉ូដែលនេះគឺ Huawei B310s-925 LTE CPE (ពណ៌ស) ។
តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូររ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំបានទេបន្ទាប់ពីតំឡើង?
វាត្រូវបានផ្ដល់អនុសាសន៍យ៉ាងខ្លាំងថាអ្នកមិនផ្លាស់ទីពីទីតាំងដើមដែលដាក់ដោយភ្នាក់ងារ Smart @Home ។ ការផ្លាស់ប្តូររ៉ោតទ័រអាចបណ្តាលឱ្យបាត់បង់សញ្ញានិងល្បឿនថយចុះ។
តើខ្ញុំអាចប្រើសំលេងឬសារ SMS នៅលើរ៉ោតទ័រ Smart @Home របស់ខ្ញុំបានទេ?
សំឡេងនិងសារ SMS មិនត្រូវបានគាំទ្រនៅលើរ៉ោតទ័រ Smart @Home ទេ។
តើខ្ញុំគួរតែដាក់រ៉ោតទ័រ Smart @Home របស់ខ្ញុំនៅកន្លែងណា?
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងដំឡើងរ៉ោតទ័រដោយគ្មានជំនួយពីភ្នាក់ងារណាមួយរបស់យើងដាក់វានៅជាប់នឹងបង្អួចសម្រាប់សញ្ញាល្អបំផុត។ ដូចគ្នានេះផងដែរប្រសិនបើផ្ទះរបស់អ្នកមានជាន់ច្រើនជាន់ដាក់វានៅជាន់ខ្ពស់បំផុតនៅក្បែរបង្អួច។
អ្នកអាចតំឡើងអង់តែនដែលបានផ្តល់ជូនដើម្បីធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវការទទួល។
ហេតុអ្វីបានជាមានភ្លើងពណ៌ក្រហមនៅលើរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំ?
ពន្លឺពណ៌ក្រហមមានន័យថាអ្នកមិនត្រូវបានភ្ជាប់អ៊ិនធឺណិតទេ។ សូមប្រាកដថាអ្នកមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់នៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក។ អ្នកអាចពិនិត្យលុយគណនី Smart @Home របស់អ្នកនៅ SmartNas ហើយបញ្ចូលទឹកប្រាក់ប្រសិនបើអ្នកមានទឹកប្រាក់សូន្យ។ ប្រសិនបើអ្នកមានលុយគណនី ហើយសេវាកម្មរបស់អ្នកគឺមិនសកម្ម សូមទូរស័ព្ទទៅកាន់លេខ 1204 សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម។
តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ WiFi និងលេខសម្ងាត់នៅលើរ៉ោតទ័ររបស់ខ្ញុំបានដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចចូលទៅកាន់ 192.168.0.1 នៅពេលភ្ជាប់ទៅ Smart @Home WiFi ។
ចូលទៅវិបផតថលដោយប្រើឈ្មោះអ្នកប្រើនិងពាក្យសម្ងាត់ដែលបានបង្ហាញនៅខាងក្រោមរ៉ោតទ័រ។ អ្នកអាចបន្តផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះ SSID របស់អ្នកនិងពាក្យសម្ងាត់ WiFi។ សូមប្រាកដថាអ្នកមិនភ្លេចពាក្យសម្ងាត់ទេ។
តើខ្ញុំប្រើ SmartNas ជាមួយ Smart @Home យ៉ាងដូចម្តេច?
- ប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តរបស់អ្នក (លេខទូរស័ព្ទណាមួយដំណើរការ វាមិនចាំបាច់ជាលេខទូរស័ព្ទ Smart នោះទេ):
- ទាញយកនិងបើកកម្មវិធី SmartNasបញ្ចូលលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas ហើយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់ OTP (ផ្ញើពាក្យសម្ងាត់មួយដង) ផ្ញើទៅអ្នកតាមរយៈសារជាអក្សរដើម្បីបញ្ជាក់។
- បន្ថែម (តភ្ជាប់) កញ្ចប់ Smart @Home ទៅលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដោយការស្កេនកូដ QR នៅពីមុខរ៉ោតទ័រ @Home ។
- ចុចលើពាក្យ activate ហើយកញ្ចប់ Smart @Home របស់អ្នកអាចគ្រប់គ្រងនៅក្នុងកម្មវិធី SmartNas!
តើខ្ញុំចាប់ផ្តើម Smart @Home របស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច?
- បើករ៉ោតទ័រ
- ពិនិត្យមើលផ្នែកខាងក្រោមនៃរ៉ោតទ័រសម្រាប់ឈ្មោះបណ្តាញ (SSID) និងពាក្យសម្ងាត់ WiFi ។
- ភ្ជាប់ទៅឈ្មោះបណ្តាញហើយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់ WiFi ដូចដែលបានបញ្ជាក់។
- ពេលភ្ជាប់អ្នកអាចចាប់ផ្តើមអ៊ិនធឺណិត!
តើខ្ញុំត្រូវបង់លុយតាមរបៀបណា?
អ្នកអាចបញ្ចូលទឹកប្រាក់ Smart @Home របស់អ្នកតាមរយៈ:
- កម្មវិធី SmartNas
- Smart Shop ឬហាងដៃគូ – សូមប្រាកដថាអ្នកបញ្ចូលលេខ Smart @Home របស់អ្នកមិនមែនលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកទេ!
- កាត Smart
* 1203 * 11 * [លេខ Smart @Home] * [លេខកូដសម្ងាត់ 13 ខ្ទង់] # - បញ្ចូលទឹកប្រាក់ក្នុងម៉ាស៊ីនអេធីអឹមឬម៉ាស៊ីនបង់ប្រាក់។
(សូមចងចាំបញ្ចូលលេខ Smart @Home របស់អ្នកមិនមែនលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក Smart មិនទទួលខុសត្រូវចំពោះកំហុសឆ្គងណាមួយទេ។ )
តើខ្ញុំត្រូវបង់លុយលើការមើលរឿងនៅ iflix និង JaiKonTV ទេ?
ទេ! ការមើលវីដេអូ ឥតគិតថ្លៃរហូតដល់ 10 គណនីសម្រាប់ iflix និង10 គណនី សម្រាប់ JaiKonTV ។
តើខ្ញុំរីករាយនឹងមាតិកា FREE រួមបញ្ចូលនៅក្នុងកញ្ចប់ Smart @Home ដោយរបៀបណា?
- អ្នកត្រូវប្រាកដថាអ្នកបានភ្ជាប់ទៅ Smart @Home ។
- ពេលភ្ជាប់, ទាញយកនិងចូលប្រើ iflix ឬ JaiKonTV ។ អត្ថប្រយោជន៍នឹងត្រូវបានផ្តល់ជូនប្រសិនបើសេវា Smart @Home របស់អ្នកសកម្ម។
iflix
- សូមរីករាយជាមួយការចូលប្រើឥតគិតថ្លៃរហូតដល់ទៅ 10 គណនី! គ្រាន់តែបង្កើតគណនីមួយតាមរយៈហ្វេសប៊ុក, Google, ឬចុះឈ្មោះជាមួយអ៊ីម៉ែលខណៈពេលដែលបានភ្ជាប់ជាមួយ Smart @Home WiFi ។ អ្នកនឹងទទួលបានការចូលប្រើឥតគិតលុយដរាបណាសេវាកម្ម Smart @Home របស់អ្នកសកម្ម។
JaiKonTV
- សូមរីករាយជាមួយអ៊ិនធឺណិតពិសេសនៅលើឧបករណ៍ចំនួន 10 ដរាបណាអ្នកបានភ្ជាប់ប្រព័ន្ធ Smart @Home WiFi! គ្រាន់តែចូលប្រើ JaiKonTV នៅពេលភ្ជាប់ជាមួយ Smart @Home ។
- នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានផ្តាច់ចេញ (ចាកចេញពី Smart @Home range ឬប្រើ mobile) អ្នកនឹងមិនអាចមើលមាតិកា Premium បានទេ។
តើខ្ញុំត្រូវបញ្ជូនរ៉ោតទ័រត្រឡប់មកវិញប្រសិនបើខ្ញុំសំរេចបញ្ចប់កម្មវិធី Smart @Home របស់ខ្ញុំ?
ទេ អ្នកអាចរក្សារ៉ោតទ័រ។
ចុះបើទីតាំងថ្មីរបស់ខ្ញុំមិនស្ថិតនៅក្នុងតំបន់គ្របដណ្តប់របស់ Smart @Home?
យើងកំពុងធ្វើការលើការពង្រីកតំបន់គ្រប់ដណ្តប់របស់យើងនិងមានគម្រោងដាក់ចេញ Smart @Home នៅទូទាំងប្រទេសនាពេលអនាគត។
តើខ្ញុំត្រូវកំណត់ពេលណាត់ជួបដំឡើងនៅកន្លែងណា?
បើកកម្មវិធី SmartNas ហើយចូលទៅផ្នែក Smart @Home ។ ជ្រើសកញ្ចប់ដែលអ្នកចាប់អារម្មណ៍ជ្រើសវាហើយបន្ទាប់មកពិនិត្យមើលតំបន់គ្រប់ដណ្តប់។
ត្រូវប្រាកដថា GPS របស់អ្នកត្រូវបានបើក។ អាសយដ្ឋានរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានជ្រើសរើសដោយ GPS Pin ។ អ្នកក៏អាចកំណត់នៅក្នុងអាសយដ្ឋានរបស់អ្នកដើម្បីពិនិត្យមើលការគ្របដណ្តប់។ ជ្រើសរើសពេលវេលាសមរម្យសម្រាប់ភ្នាក់ងាររបស់យើងមកជួបអ្នកនិងបញ្ជាក់ពីការកក់។ វាសាមញ្ញណាស់!
តើខ្ញុំពិនិត្យមើលលុយគណនី Smart @Home របស់ខ្ញុំដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចពិនិត្យលុយគណនីរបស់អ្នកនៅលើកម្មវិធី SmartNas នៅផ្នែក Smart @Home ។
តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរកញ្ចប់ Smart @Home របស់ខ្ញុំបានទេ?
បាទ។ គ្រាន់តែចូលទៅកាន់កម្មវិធី SmartNas ហើយជ្រើសរើសកញ្ចប់ដែលអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរ។ តម្លៃនិងល្បឿនកញ្ចប់ថ្មីនឹងត្រូវបានអនុវត្តនៅពេលចាប់ផ្តើមខែបន្ទាប់របស់អ្នក។
តើខ្ញុំអាចចុះឈ្មោះដោយមិនចាំបាច់ជាអតិថិជន Smart បានឬទេ?
បាទអ្នកអាចធ្វើបាន! អ្នកមិនចាំបាច់ជាអ្នកប្រើទូរស័ព្ទចល័ត Smart ដើម្បីជាវ Smart @Home នោះទេ ។ គ្រប់គ្នាអាចចូលក្នុងកម្មវិធី SmartNas ដើម្បីពិនិត្យមើលព័ត៌មានពី Smart @Home របស់ពួកគេ មិនត្រឹមតែអតិថិជន Smart ទេ។